Over Kirsten van Loon

Ik ben een enthousiaste trainer die energie krijgt van in verbinding zijn, aandacht hebben voor de ander.

Mijn loopbaan

Sinds 2001 werk ik met klanten. Het begon met een bijbaantje aan de kassa, informatiebalie en op kantoor. Van frontoffice medewerker werd ik klantadviseur bij een assurantiekantoor. Vervolgens wilde ik ook de andere kant ervaren en heb ik ervaring opgedaan bij de klantenservice van een verzekeraar. De stap erna was onafhankelijk informeren en adviseren aan consumenten bij de Consumentenbond.

Momenteel help ik bedrijven bij het verbeteren van hun dienstverlening door klantgericht te werken. Ik draag graag bij aan het veranderen van de markt. Mijn ultieme einddoel is om maatschappelijk impact te maken.

Ben je nieuwsgierig naar mij en wil je meer weten bijvoorbeeld over mijn leergierigheid en kernwaarden? Bezoek dan mijn LinkedIn-profiel.

Waarom dan?

De reden dat ik graag mijn kennis deel is omdat ik ondernemers duurzame klanten gun en het betekenisvol waarde leveren. Om zo de problemen van klanten op te lossen zodat het leven en de samenleving een stuk aangenamer wordt. Ik geef je graag praktische handvatten om klantgerichter te werken.

Over FleurBij

FleurBij is opgericht om trainingen te verzorgen en om professionals en bedrijven een stap verder te helpen. ‘Fleur’ in de naam FleurBij staat voor groeien en bloeien en ‘Bij’ staat voor samen. Samen groeien, dat kan bij FleurBij.

Meer dan training

Naast training kun je ook een online consult boeken of terecht voor een adviesrapport om aan de slag te gaan.